آزادوار شهری به قدمت تاریخ

علی

28 خرداد 1390 19:01
 
مهندس بچسب به آزادیخواه ولش نکن که شورای روستاست خوب میتونه کمکت کنه. تا تنور داغه بچسبون...
پاسخ:با سلام ممنون از نظراتت و اینکه ما را همراهی می نمایی . دمت گرم هم ولایتی
[Web] -

علی

25 خرداد 1390 18:51
 

 سلام غلام حلاج الان مشغول آپاراتیه من موندم نوشته هاش دست کی افتاده؟ آخه مگه غلام متولد چنده که از سال 45 یادش میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:با سلام چرا دیر به دیر سر می زنی؟ چرا ایمیل خودت نگذاشتی؟ مطالب رو غلام حلاج خودش به من داده ولی جزء نویسنده های وبلاگ هم هست. درمورد سوال دوم از خودش بپرس. نظرت در مورد گفتگوی آنلاین چیه ؟ به عنوان بازدید کننده همیشگی خیلی خوشحال می شم توی این گفتگو ها شرکت کنی .اگه لطف کنی آدرس ایمیل تو بذاری در مورد زمانش بهت خبر می دم .

 

 با تشکر از نظرات دل گرم کنندتون که تنها امید ما برای ادامه ی کار و نوشتنمونه راستی با توجه به شباهت اسمها و نگذاشتن ایمیل اسم ها تون رو تفکیک کنید

 

رضا

25 خرداد 1390 18:43
 
سلام مهندس راستی نمی خوای از با سوادها و درس خونده های روستاتون چیزی بنویسی؟ چندتا درس خونده با چه سمت و چه مدرک علمی؟
پاسخ:با سلام با سلام خدمت دوست عزیز و با تشکر از نظرات دل گرم کنندتون که تنها امید ما برای ادامه ی کار و نوشتنمونه در مورد سوالت باید بگم که من خیلی تلاش کردم ولی کسی همکاری نکرد من یک ماه پیش برای اعضای وبلاگ ایمیلی فرستادم و خواستم که همکاری کنند و همچنین فرمی رو تهیه کردم تا برای افراد موفق روستا بفرستیم ولی متاسفانه کو دست همکاری ؟البته دو باره تلاش می کنیم امیدواریم که همه دوستان همکاری کنید راستی با توجه به شباهت اسمها و نگذاشتن ایمیل اسم ها تون رو تفکیک کنید .
 
 

اردشیر آزادیخواه

22 خرداد 1390 18:52
 
ضمن تشکر از شما همولایتی روشنفکر و خوش ذوق امیدوارم بتوانید همواره این سایت را بروز نگه دارید.
پاسخ: با سلام و تشکر از نظرتون من تمام تلاشم رو می کنم البته با همکاری شما دوستان
 

سارا

22 خرداد 1390 16:51
 
وای چه قدر از دیدن اینجا خوشحال شدم ...دلم واسه قلعه کهنه و معصوم زاده خوشحال شدم چه قدر دلم می خواد سفر کنم به اونجا فکر کنم 10 سالی میشه که نیومدم....خاطراتی شیرینی برام تازه شد مرسی وبلاگ خیلی جالبیه ...
پاسخ:با سلام .ممنون از اینکه به وبلاگ ما سر زدی
 

علی

18 خرداد 1390 12:50
 

 مهندس یه عکس از خودت نبود که بشناسیمت.
پاسخ:شرمنده داداش

 

  

صفا

18 خرداد 1390 9:37
 

سلام متن زیبایی که پر از گل بود یاد آن دو بزرگوار را دوباره برایم زنده کرد. هر چند هر روز به عکسی که روی میز دارم سلام میکنم. موفق و پیروز باشید.
پاسخ:سلام دوست عزیز روحشان شاد و خدا بیامرزد تمام آزاد مردان و آزاد زنانی را که برای سر بلندی این سرزمین تلاش کرده اند و می کنند با تشکر

[Web] - [E-Mail]

علی

17 خرداد 1390 21:29
 
سلام مهندس من چند روز پیش روستا بودم ولی چیزی در مورد شما نشنیدم اگه میشه خودتونو معرفی کنین خوشحال میشم با شما همکاری کنم.
پاسخ: سلام . متاسفانه ما کم سعادت بودیم چون ما هم چند روز اخیر در روستا بودیم از همکاریتان خوشحال می شوم و خوشحال تر زمانی که ایمیل خود را یادداشت کنید جهت همکاری و آشنایی بیشتر
[Web] -

سیمین

17 خرداد 1390 19:56
 
سلام امیدوارم وبلاگتون هرروز پربارتر بشه درضمن یکم درمورد کک (کیک ) های روستادرفصل بهار وتابستان بنویسید راه درمان ونسل کشیشان را هم اگر کشف کردید جناب مهندس در اختیار ماه قرار دهیذد چاکرتیم داش مهندس
پاسخ:با سلام و تشکر .البته به کمک شما همولایتی در ضمن مطالبی را در این مورد تهیه کردم می توانید در لیست آخرین مطالب مطالعه کنید
[Web] -

سارا

17 خرداد 1390 19:50
 
سلام هم وستایی خیلی خوبه بهتراز این هم میشه ای ول داداش حواتو داریم پاسخ:با سلام خوب شدنش بستگی به همکاری شما دوستان دارد با ارسال مطالب و نظر
[Web] -

رضا

16 خرداد 1390 20:31
 

 

با سلام
خودتونو که معرفی نمی کنید ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولی نامتون مهندس نیست !!!!!!!!!!
چون مهندسی یه شغله نه یه نام !!!!!!!!!!!!!
لطفا تصحیح بفرمایید
پاسخ:با سلام سی دی تبلیغاتیم توی آزادوار پخش کردم و با همه صحبت کردم و همه منو میشناسن.چه طور منو نشناختی

طاها

9 خرداد 1390 8:28
 
سلام ابي ترين اسمان
سلام پاك ترين هواي دنيا
سلام بلند ترين بلنداي نگاه
سلام آزادوار ترين روستاي كهكشان
نمي دانم تو را به چه رنگ تصور كنم، قرمز ،سفيد، يا سبز
تو خود بگو نازنين در اين رهگذر دوران چرا اينگونه قرمز ي ي خون فامت پررنگ تر شده
سبزي درختان آزادوارت را دوست دارم و ململ سفيد رويا هايت مرا به ديدن دوباره ات اميد وار مي كند
تنها دلم پر مي زند براي ديدنت ،بوييدنت و دويدن در آزادوار ترين دشتت.
دوستت دارم آزادوار ترين روستاي من.
پاسخ:سلام طاها جان .ممنون از نظرت.احساساتت خیلی پاک و دلنشین بود. باز هم به ما سر بزن
[Web] -

رضا آزادواری

7 خرداد 1390 17:07
 

سلام عزیزم ،دستت درد نکنه ،خیلی خوب بود
اگه امکان داره خدتونو معرفی کنید:

 

پاسخ:با سلام شرمنده آقا و خانم آزادواری

[Web] - [E-Mail]

باران

7 خرداد 1390 2:08
 

 

 ازون فتير بي مزه هاي داخل مترو هست
پاسخ:با سلام . نه عزیزم . از نظر خودمون که واقعا محشره حتما امتحان کن نتیجه ش رو هم بگو . در اصرع وقت عکس هاش رو هم می ذاریم . در ضمن قسمت غذاهای محلی در حال تکمیل هستش خوشحال می شیم دوباره بهمون سر بزنید و درست کنید و نظر بذارید

ممنون منتظرتیم
[Web] -

كوير

7 خرداد 1390 2:02
 
چطور عكس داخل وبلاگ بگذارم
پاسخ: سلام متاسفانه متوجه منظورت نشدم می خوای توی وبلاگ ما عکس بذاری یا توی وبلاگ خودت بیشتر توضیح بده تا راهنماییت کنم
[Web] -

كوير

7 خرداد 1390 1:59
 
از كوير انسان به اوج مي رسد
پاسخ: کاااااااااملا موافقم
[Web] -

علی

5 خرداد 1390 17:24
 

 

 سلام دوست عزیز. ممنون از کار قشنگی که انجام دادی. حیف این روستا که چندتا لات و لوت آبروی مردم پاک این روستا رو بردن. انشاء الله خداوند روستا رو از شر بلایا و مفسدان پاک گرداند.
پاسخ :سلام دوست عزیز من هم با نظر شما موافقم. اما در روستایی که هیچ سرگرمی سالمی (کتابخانه . پارک.کافی نت و . . . ) وجود ندارد و بی کاری بیداد می کند و تقریبا همه جوانان مجبورا به شهرهای بزرگ مهاجرت کنند چه توقعی می توان داشت. این وضعیت و بدتر از این وضعیت تا زمانیکه کلیه اهالی به فکر رفع آن اقدامی انجام ندهند وجود خواهد داشت. به یاد دارم زمانی جهت احداث یک سالن ورزشی در زمین موقوفات روستا مسئولین محلی به روستا آمدن ولی اهالی با احداث سالن چون فکر می کردن که ورزش باعث می شود دیگر جوانان کار نکنند مخالفت کردن. در صورتیکه این اعتیاد است که جوانان را بی انگیزه و نابود میکند نه ورزش.

 

از کلیه بازدید کنندگان تقاضا دارم که در این بحث شرکت کنید منتظر پیام ها ، ایده ها و نظرات شما هستیم

[Web] -

reza

3 خرداد 1390 18:40
 
سلام وبلاگ خوبیه در کل ولی تو قسمت عکس ها بهتر بود تصاویر از خود روستا باشه .....

پاسخ:سلام این عکس ها از کلاته های اطراف روستای آزادوار است.درضمن عکسهای روستا را هم در سایت قرار داده ایم. ممنون از نظرت و تبادل نظرت را با ما ادامه بده
[Web] - [E-Mail]

مهدی ملکی

2 خرداد 1390 23:20
 

 

سلام به هم وطن
ایول بابا دمت گرم داداش باید این روستا ها را به همین صورت اباد کنیم بازم ایول

پاسخ:سلام ممنون از نظرت.

[Web] -

hadi

27 ارديبهشت 1390 15:49
 

 

سلام از آرايشگاه عموي ما هم عكس بگيريد با تشكر
پاسخ:
پاسخ:ببخشید...... عموی شما ........؟!

 

می تونید در پائین صفحه روی نقشه گوگل روستا دو بار کلیک کرده و در قسمت معرفی مکان جدید نسبت به معرفی و قرار دادن عکس محل مورد نظر اقدام کنید

[Web] - [E-Mail]

hadi

27 ارديبهشت 1390 15:36
 

خوب بود ولي از بقرآباد هم بنويسيد

 

پاسخ:با سلام . ما هیچ گونه اطلاعات کاملی در مورد بقر آباد نداریم اگر اطلاعات موثقی دارید می توانید عضو وبلاگ ما شوید و هر گونه مطلبی ( در مورد بقر آباد ، آزادوار ، جوین ، اخبار روستاهای منطقه ، عکس و ..... ) را مستقیم ارسال کنید تا با نام خودتان در وبلاگ منتشر شود و همچنین در پر بار کردن وبلاگ روستایمان ما را یاری کنید

[Web] - [E-Mail]

علی اکبر

10 ارديبهشت 1390 20:15
 
سلام
آقای آزادواری واقعا دست مریضاد ،ازاینکه به فکر زادگاهمون هستید کمال تشکر رادارم بنده هم به عنوان دانشجو تاجایی که بتونم همکاری لازمو میکنم ان شاالله
پاسخ:سلام و ممنون از توجهت و اینکه عضو وبلاگ شدی
[Web] - [E-Mail]

AmirMilad

5 ارديبهشت 1390 19:16
 

 

سلام. روستاى جالب و قشنگيه ها
روستاى ما هم زيباست البته طبيعتش ممون که نظر گداشتی باز هم به ما سر بزن
پاسخ:ممنون که به ما سر زدی

[Web]

علی اکبر

3 ارديبهشت 1390

20:35

 
به نام نامی دوست سلام آقای آزادواری
ضمن خسته نباشید به شما ،واقعا ازاینکه به فکر زادگاهمان هستید ودرجهت پیشرفت آن تلاش میکنید کمال تشکر رادارم .بنده هم دانشجوی دانشگاه شاهدتهران هستم و برای آبادانی روستایمان گام هایی برداشته ایم.به زودی با شما همکاری میکنم. با تشکر
پاسخ:سلام .ممنون از نظرت . خوشحال میشم جهت پر بار شدن مطالب وبلاگ به منظور پیشرفت روستا با هم همکاری نماییم.
[Web] - [E-Mail

reza

31 فروردين 1390 10:56
 
با سلام و خسته نباشی لطفا در صورت امکان اسم شریفتان
پاسخ:سلام خدمت شما دوست و همشهری عزیز اگر که می خواهی من را بشناسی توی آزادوار پرس و جو کن چون برای وبلاگم تبلیغ کردم اکثریت من را می شماسند و فکر می کنم با توجه به نظراتی که می دی چندین بار از این وبلاگ دیدن کردی خیلی خوشحالم که بیننده ای مثل شما داریم و امیدوارم که همیشه به همین صورت باقی بمونه در ضمن هنوز این وبلاگ را کامل نکردم و برای این که این وبلاگ پر بار و کامل تر بشه به کمک شما دوستان عزیز نیاز دارم لطفا اگر مطلب و یا خبری داری همکاری کن تا با نام خود شما عزیزان در وبلاگ بگذارم باز هم به ما سر بزن خوشحال می شیم که نظر و پیشنهادتو بخونیم با تشکر
[Web] - [E-Mail]

رضا

30 فروردين 1390 14:15
 
سلام آقای آزادواری خودتون کامل تر معرفی کنین. اسمتون و ... در ضمن وبلاگتون خیلی خوبه دستتون درد نکنه.
پاسخ:خوشحالم که خوشتون اومده و ممنون که نظر دادید دوست و همشهری عزیز اگر که می خواهی من را بشناسی توی آزادوار پرس و جو کن چون برای وبلاگم تبلیغ کردم اکثریت من را می شماسند و فکر می کنم با توجه به نظراتی که می دی چندین بار از این وبلاگ دیدن کردی خیلی خوشحالم که بیننده ای مثل شما داریم و امیدوارم که همیشه به همین صورت باقی بمونه در ضمن هنوز این وبلاگ را کامل نکردم و برای این که این وبلاگ پر بار و کامل تر بشه به کمک شما دوستان عزیز نیاز دارم لطفا اگر مطلب و یا خبری داری همکاری کن تا با نام خود شما عزیزان در وبلاگ بگذارم باز هم به ما سر بزن خوشحال می شیم که نظر و پیشنهادتو بخونیم با تشکر
- [E-Mail]

رضا واعظی

29 فروردين 1390 21:34
 
با سلام خدمت شما
روستای بزرگی دارین
من از اهالی روستی آستمال در استان آذربایجان شرقی هستم اگه میشه از وبلاگ من هم دیدن کنین
پاسخ:خیلی ممنون که نظر دادی حتما به وبلاگت سر می زنم موفق باشی
[Web] - [E-Mail]

reza

29 فروردين 1390 11:12
 
بسیار عالی.ای کاش اخرین اتفاقات را بزارید
پاسخ:سلام دوست خوبم . متشکرم که وبلاگ ما را دیدید و خیلی خوشحالم که نظر دادید و برایتان جالب بود با توجه به این که ما در روستا سکونت نداریم و هر چند یکبار به آزادوار می آییم این امکان وجود ندارد که اخبار به روز روستا را در وبلاگ مان بگذاریم خوشحال می شویم که خود شما و یا دوستانتون به عنوان خبر نگار افتخاری ما برای ما خبر ، عکس و یا مطلب در ایمیل ما بفرستید تا با نام خود تان در وبلاگمون قرار دهیم . متشکرم.
[Web] - [E-Mail]

شادی

25 فروردين 1390 7:55
 
سلام وای چه روستای بلاحالی
پاسخ: سلام ،ممنون از اینکه وقت گذاشتی .خوشحالم از اینکه نظر شما رو جلب کرد
[Web] -

علی

22 فروردين 1390 10:26
 
سلام من 21 فروردین دارم نوشته ای رو میخونم که 31 فروردین(10 روز بعد) نوشته شده لطفا تاریخ دقیق بنویسید.
پاسخ: سلام ممنون از توجه و تذکرتون .
تاریخ انتشار بوده که اشتباها زودتر پخش شد ببخشید . اشکال از سیستم وبلاگ بود از این به بعد سعی میکنم در همانروز مطلب بنویسم
[Web] - [E-Mail]

رضا

21 فروردين 1390 9:28
 
دوست عزیز آمار کشت گندم و جو و همچنین چغندر زیاد واقعی نیست.( 14 چاه*هر چاه 16 شبانه روز آب*هر شبانه روز2هکتار گندم)میشه حدودا 450 هکتار (448=14*16*2)
[Web] -

مجتبي واثقي

16 فروردين 1390 11:42
 
كارتان خيلي زيبا و قابل تحسين ميباشد
پاسخ:ممنون از توجه ات مجتبی جان . وبلاگمو به همشهری ها معرفی کن
- [E-Mail]

با شما

16 فروردين 1390 10:19
 
يا سلام زحمت كشيديد موفق باشيد منتظر اطلاعات بيشتر و كاملتر هستيم
پاسخ:سلام و ممنون ار توجه ات . اگر آزادواری هستی خوشحال میشم برام عکس ،خبر ، مطلب در مورد آزادوار ، تاریخچه کاملتر برام ایمیل کنی تا با اسم خود شما در وبلاگ قرار بدم
 

عسكري

16 فروردين 1390 9:06
 
سلام
دمت گرم با وبلاگت.
واقعا جگرمون جلا اومد.
وقت و حوصله اي كه به خرج داديد واقعا جاي تقدير و قدرداني دارد.
با سپاس و درود فراوان
عسكري
پاسخ:پاسخ:سلام و ممنون ار توجه ات . خوشحال میشم اگر برام عکس ،خبر ، مطلب در مورد آزادوار ، تاریخچه کاملتر ایمیل کنی تا با اسم خود شما در وبلاگ قرار بدم
[Web] -

 



نویسنده: داود ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

تمامی حقوق برای سایت روستای آزادوار محفوظ است. انتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است